torsdag 4 februari 2010

Nu blir det roligare att gå till jobbet...



Jag har precis gått tillbaka till mitt vanliga jobb nu efter mammaledigheten och känner att jag verkligen saaaaaaknar att vara hemma med snuttan och pyssla, sy, leka mm. Nåja, tillbaka till verkligheten! På mitt jobb förväntas vi ha ett passerkort/id-kort runt halsen hela tiden. För detta ändamål får var och en ett "dösnyggt" statligt blått band att sätta fast kortet i. Detta var jag naturligtvis tvungen att piffa till - alltså av med det fula bandet från hållaren och på med ett eget (åtminstone enligt min åsikt) mycket snyggare band sytt i tyg från Laurel Burchs serie Fancy felines. Nu känns det nog bättre att gå till jobbet nästa vecka. Tyvärr, tyvärr ;) så vabbar jag idag pga liten febrig snorfia och då hinner jag ju trots allt göra det jag helst vill...

Inga kommentarer: