fredag 31 december 2010

Årets sista inlägg - en galen trasmatta!

Efter att ha sett bilder på virkade trasmattor (minns tyvärr inte vilken blogg jag såg dem i) var jag bara tvungen att försöka mig på ett smått galet projekt. Jag har en stoooor låda med tygrester i som det egentligen inte går att göra så förfärligt mycket av. Av dessa klippte jag remsor och gjorde nystan i olika färger. Fram med stickor nr 12 och började sticka. Tre dagar och en del "TV-stickande" senare har vi nu en ny och mycket färgglad duschmatta! Det gick snabbt, var roligt och ser faktiskt riktigt snyggt ut. Jag är nöjd och misstänker att jag nog kommer att göra fler liknande projekt!

Med detta sista inlägg vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att alla era önskningar inför det nya året kommer att infrias! Själv har jag en hel del önskningar och förhoppningar vad gäller syendet och jag hoppas att jag om ett år har kommit ännu några steg närmare mitt mål.

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: