söndag 20 november 2011

Vinn lapptäcke och annat smått!

Jag har varit med och bidragit till detta underbara lapptäcke som Kiiromi har sytt ihop till förmån för barn som behöver lite extra värme och kärlek. Totalt var det 18 personer som hjälpte till med lappar, men det största arbetet har naturligtvis Kiiromi lagt ner. Lapptäcket kan man vinna genom att skänka en slant till Unicef. Kika in här och se hur du kan delta i tävlingen och samtidigt göra en god gärning. Sprid gärna detta till så många som möjligt!
Här är mitt lilla simpla bidrag till lapptäcket. Svårt att fotografera en remsa, men ni får hålla tillgodo...
Och sist men inte minst har stortjejens garderob utökats med denna mysiga mussetröja. Inget märkvärdigt egentligen, men jag är riktigt förtjust i tyget. Tyvärr hade jag bara denna bit och eftersom det var ett traderafynd, så lär jag knappast hitta mer av det.



Inga kommentarer: