tisdag 13 oktober 2009

Tre PIFfiga kjolar har anlänt!


Häromdagen fick jag ett paket i posten som jag inte riktigt visste vad det kunde vara. När jag öppnade det blev jag ännu mer förvånad eftersom det fanns tre jättesöta kjolar i det. Det visade sig vara ett PIF som Mockolini skickat till mig. Måste säga att det verkligen gjorde min dag! Såååå fina kjolar och helt "rätt" tyger! Kjolarna är redan använda och tvättade och mycket uppskattade av tjejerna. Minstingen (som är i en djur- och framförallt kofas) blev helt till sig i trasorna när hon såg sin kjol och tvärvägrade att släppa den. Det är nog högsta betyg om något! Än en gång stort tack!

Med tanke på att ingen ännu anmält sig till mitt PIF (pay it forward) så lägger jag härmed ut det en gång till. Lämna en kommentar till detta inlägg så lovar jag att skicka en present till dig inom 365 dagar. Detta gäller dock bara de tre som hinner först! Det enda du behöver göra är att lägga ut ett PIF på din blogg och lova att skicka en egenpysslad present till tre andra inom 365 dagar. Vad det blir för något är en överraskning! Hoppas nu att någon nappar (trots att jag vet att bloggen är ny och det nog inte är så många som läser än...)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag blir så glad att tjejerna älskar sina nya kjolar =)

Ina sa...

vågar man anmäla sig till piffen eller är det för sent?