tisdag 2 mars 2010

Hemlisbyte!


Häromdagen kom ett jättefint hemlispaket hem till oss. Det var från Lindus och innehöll en massa fina saker till hela familjen. Ett coolt tyg som åttaåringen föll pladask för, en supersöt sommarklänning till minstingen, två fina mössor, en mysig förvaringskorg, mönster, pysseltillbehör, härliga vårlökar till trädgården... Alla belv nöjda och det är ju så kul att få paket! Stort tack än en gång Lindus!

Själv har jag också äntligen lyckats knåpa ihop och få iväg mitt paket till "fjärran land". De senaste veckorna har vi varit minst sagt sjukdomsförföljda här i familjen och nu senast var det magsjuka som härjade - därav förseningen. Just nu är *peppar, peppar...* alla friska om än minstingen fortfarande är lite matt och hängig, och jag hoppas att vi får hålla oss friska ett tag framöver. Hörde dock att det går ny magsjuka på storasysters dagisavdelning idag - gaaaaaaaah!!! Måtte våren komma snart!

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag har gjort ett tillägg i mitt inlägg ang Thailandssemestern. Jag vet inte om de vi hyrde av brukar hyra ut regelbundet, ska höra med sambon. Annars finns det en hel del husuthyrning på blocket.

Vilket fint paket ni har fått!

Nette/Rostis sa...

tusen, tusen tack för det jättefina hemlispaketet jag fick igår. Skall blogga om det men blogg.se vill inte samarbeta och lägga upp mina bilder, så jag måste prova senare på nytt. Men tack än en gång för det verkligen uppskattade paketet.

Idis & jag sa...

Nette: Vad kul att ni gillade paketet! Känns alltid lite pirrigt att sy till någon annan som själv är så duktig...

Helena: Läste om huset. Så himla härligt! Tack för svaret!