söndag 16 maj 2010

Bobo och hans vänner!

För ett tag sedan lyckades jag fynda en liten stuvbit av detta gulliga retrotyg med Bobo och hans vänner på Tradera. Väcker helt klart barndomsminnen hos mig! Nu har tyget förvandlats till en liten förklädesklänning till minstingen här hemma och hon bara ÄLSKAR den. Så fort hon ser den ska den på, så det är nog ett gott betyg! Snedslån kommer från en toppen sybehörsbutik i Kristianstad och den fina tryckknapparna kommer från Bibbis. Verkligen jättefina knappar som finns i ett par olika färger. Mönstret har jag själv knåpat ihop och jag tror nog att jag syr några sådana klänningar till och hoppas att de blir lika uppskattade.

3 kommentarer:

Linda sa...

ååh, Bobo och gnuttarna och Dockis :) love it!
schysst mönsterpassning

Linda sa...

asch, Klara var det visst...

Hanna sa...

Underbart fin klänning, jag äääälskar gnuttarna!

Har en fråga, hur brukar du göra när du syr sådana här klänningar, mönsteranpassar du vid sidorna eller kör du bara på? Vet inte hur man ska göra riktigt då jag syr...