onsdag 22 september 2010

Mössor, beställningar ...




och alldeles för lite tid! Åh, jag beundrar så många av er som hinner sy massor, tar emot mängder av beställningar, hinner blogga om allt och kanske dessutom jobbar mer eller mindre heltid med något annat. Hur får ni ihop det?!? Jag syr visserligen så mycket jag hinner - just nu blir det mest mössor eftersom det av förklarliga skäl är ganska stor efterfrågan vid den här årstiden - men icke att jag hinner blogga om allt också... En del beställningar har trillat in också, tex de två översta seten med mössa och scarf som ska till en liten tjej uppåt landet. Annars hamnar en hel del på Tradera, bla mössorna här ovan. Tycker att det ser så härligt ut med alla olika tyger och det är så roligt att få sy dessa små "karameller". Underbart fina är också seten med matchande mössa och scarf. Så användbart och mysigt! Mina tjejer älskar dem och använder gärna dem fortfarande fastän de har hunnit bli 7 och 9 år gamla.

1 kommentar:

Maria sa...

Superhärliga mösspalett:) Jag syr också den modellen man har inte kommit mig för att fodra med fleece ännu, dock gjorde jag ett försök igår. Stämmer det att de blir lite "stumare" med fleece foder än med dubbel trikå?