torsdag 27 januari 2011

Beställning och presenter

Jag har fått i uppdrag att sy en liten människas första kläder som ska få följa med till BB. Det känns lite alldeles extra speciellt! Body i Johanna Ahlards gulliga svamptyg och matchande gröna muddbyxor i gosig velour. Beställningen tog lite tid eftersom jag bland annat fick vänta på velouren och som plåster på såren skickar jag med en liten matchande mössa också. Bebisen kan säkert behöva något varmt på huvudet också. Hoppas att setet kommer att uppskattas av både föräldrar och den lill*.

Min kompis i Norrköping och hennes dotter fyller båda år nu i januari och då skickades dessa presenter. Särskilt mössan var tydligen mycket uppskattad och enligt lilla C har ingen på hela dagis så snygg mössa som hon! Det värmer att få höra sådant!

2 kommentarer:

JuMel sa...

Vilket sött bebis set! Tror väl jag det att mottagaren av mössan är helnöjd, kan man bli annat när man får en fin mössa i det härliga tyget?!

Lotta sa...

Jag är suuupernöjd med bebis-setet! Det är helt underbart och otroligt välsytt. Tusen tack! ♥