torsdag 13 augusti 2009

Okej, nu kör vi!

Okej, nu har jag läst tillräckligt många andra superduktiga tjejers sybloggar att jag nog vågar mig på att ha en egen blogg också - den första i mitt 37-åriga liv!

Jag har egentligen alltid älskat att sy, men under årens lopp har det tyvärr hamnat i skymundan ända tills nu. Jag är sedan förra sommaren mammaledig med min tredje lilla tjej - Idis - och NU har jag äntligen tagit mig tid till mig själv också och har börjat sy mer och mer igen. Mest syr jag till Idis och hennes storasystrar som alldeles snart fyller 6 och 8 år, men en och annan sak till mig själv slinker också igenom maskinen.

Jag bara älskar mjuka, roliga och färgglada tyger och kläder och det är det som till största delen kommer att visas upp i den här bloggen. Jag har så smått försökt sälja en del plagg på Tradera och min dröm är att så småningom kunna sälja mer och mer av mina egna alster i en alldeles egen butik. Vi får väl se hur det går med det. Tills dess kommer jag att finnas här i bloggvärlden och visa upp mina kreationer!

Inga kommentarer: